29 Temmuz 2014 Salı

Amnesia


Yıl: 2013
Bölüm Sayısı: 12 + 1 Ova
Bölüm Süresi: 24 Dakika
Yayın Şekli: TV
Tür: Drama, Romantik, Shoujo
Yönetmen: Oohashi Yoshimitsu
Firma/Stüdyo: Brain`s Base

 Kahramanımız bilmediği bir yerde esrarengiz bir şekilde uyanır. Kahraman kendisi hakkında veya çevresindekiler hakkında bir şey bilmiyorken birdenbire her şeye ayak uydurmaya çalışır. Bu sırada Orion adlı bir ruhla tanışır ve Orion'un aslında bu hafıza kaybına neden olduğunu anlar. Orion'un bir hatası yüzünden kahramanın 1 Ağustos'tan önceki bütün anıları kısmen hafızasından kaybolmuştur. Ve bu hafıza kaybını düzeltmenin tek yolu ise kahramanın çevresine ayak uydurup arkadaşlarına bir şey sezdirmeden bir an önce geçmişini geri kazanmaktır.


Oyundan uyarlama olan güzel bir anime serisiydi bana göre. Daha baştan değişik karakter çizimleriyle sizi cezbediyor seri. Hele ki göz çizimleri farklı olduğu için ayrı bir seviliyor diyebilirim kendisi =P Serinin konusunu sonuna dek anlamıyorsunuz, tabii oyunu bilmeyenler için söylüyorum. Şahsen oyunu olduğunu bile bilmiyordum ben =P Her neyse şaşkoloz kızımız -kendisini severim =P- her bölümde başka bir oğlanla değişik bir olay yaşamaktadır. Hafızası kayıp olduğundan kimseye de doğru dürüst laf edememektedir =P Haha ne kadar kötü ve ilginç bir durum yahu. Yani seri böyle ondan ona gide gide bir şeyleri hatırlamaya çalışan bir kahramanı anlatıyor ve hoştu bana göre hele ki son bölümler yani olayın aslı anlaşılmaya başladığı an...


Hoş üstünden bir yıl kadar zaman geçmiş, ovasını izlemesem yazmazdım bile bu seriyi herhalde unuttuğum için =P Ya ne çabuk bir yıl geçmiş ya =( Yaşlanıyorum o_O Ve farkında değilim dermişim hehe =P Bal gibi de farkındayım, ama zamanı hiç iyi kullanamıyorum burası gerçek... Neyse neyse oyun uyarlamalarını sevenler ve bu türleri sevenler için değişik ve hoş bir yapım tavsiye edilir =P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder