30 Kasım 2014 Pazar

Houkago Midnighters


Yıl: 2012
Bölüm Sayısı: 1
Bölüm Süresi: 95 Dakika
Yayın Şekli: Film
Diğer İsimleri: After School Midnighters
Tür: Okul, Doğaüstü Güçler, Fantezi, Komedi, Macera
Yönetmen: Takekiyo Hitoshi

 Mako, Miko ve Mutsuko adlı üç ufak kız korkunç efsaneleriyle ünlü St. Claire İlkokulu'nu gezme amacıyla ortalıkta koşturup durmaktadırlar. Bu sırada bilim odasının kapanacağını görürler ve okuma yazmaları olmadığı için orayı başka bir yer sanıp içeriyi karıştırmaya başlarlar. Her şeyi karıştırıp oradan ayrıldıktan sonra ise arkalarında intikam için bekleyen birini bırakmış olurlar. Bu kişi okulun koruyucularının başı olan Kunstrijk adında insan bedeni anatomi modelinden başkası değildir tabii. Kendi bedenini çizdikleri için kızlardan intikam almak için onlara okulda geceyarısı düzenlenen partiye ait davetiye yollar. Kızlar gelir gelmesine ancak Kunstrijk'in beklediği gibi kızlar ondan korkmaz dahası yaramazlıklarına devam ederler. İşte burada devreye Kunstrijk'in yakın arkadaşı olan iskelet Goth devreye girer. Onun düşüncesine göre bu kızlar sayesinde okulun efsanevi üç madalyonunu ele geçirebilirler ve bu sayede bilim odasının kapanmasına gerek kalmaz. Kun'un intikam planları daha devam ederken Goth ise bu planı devreye sokarak kızlarla birlikte madalyonların peşinden gider.


Tam olmasa bile güzel izlenebilir bir film olmuş bana göre. Hikâyesi güzel, kurgu da yerinde gibi tabii daha güzel olabilirdi. Ancak çizimlerini hiç sevmedim diyebilirim. Aşırı göze batan cinsten, hatta hikâye güzel olmasa izlemem dedirten cinsten. Böyle çizimleri fazla sevmiyorum.


Hikâyede üç kız karakter var ve ben bu iki kızın çizimini beğensem bile üçüncü kendini beğenmiş hanımefendinin çizimini çok kötü buldum... Buna rağmen konusu hoş diyorum gene de =) Hani sadece korkutucu efsaneleri olan bir okul dışında ayrıca buna bir de madalyonları ekleyerek değişik bir tat katmışlar. Bir şekilde eğlenceli şekle sokmuşlar diyebilirim hatta. Hem korkuyorsun hem de bu korkunun sonunda her şeyi başarabilirsen eğer istediğin bir dileğin yerine geliyor. Daha ne işte =P


Karakterleri de sevdim diyebilirim. Hani öyle izleyin izleyin demiyorum, izleyecek bir şey bulamazsanız değişik bir seçenek olarak bakabilirsiniz demekle yetiniyorum sadece.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder