6 Aralık 2014 Cumartesi

Kill Me Baby


Yıl: 2012
Bölüm Sayısı: 13+1
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: Baby, Please Kill Me!
Tür: Komedi, Okul, Yaşamdan Kesitler
Yönetmen: Yamakawa Yoshiki
Orijinal Hikâye: Kazuho
Firma/Stüdyo: J.C.Staff

 Sonya normal bir okula giden, ama aynı zamanda da bir suikastçı olan genç bir kızdır. Yasuna ise Sonya'nın ne kadar tehlikeli biri olduğunu bildiği halde, aklı bir karış havada olup sürekli Sonya'nın peşinde dolaşır. Ve her defasında da Sonya'nın suikastçı iç güdülerine maruz kalan Yasuna yine de onunla arkadaşlık etmeye devam eder. Hikâye bu iki arkadaşın günlük olaylarını ele alır.




Çıktığı yıl izlediğim serilerden biridir kendisi =) Gerçekten severek izlemiştim. Komedi-okul ikilisinin başarılı eserlerinden biri bana göre. Her ne kadar ana karakter Sonya olsa bile seveceğiniz asıl karakter kesinlikle Yasuna olacaktır. Çatlağın teki kendisi! Kendimde biraz çatlak olduğumdan belki seviyor olabilir haha :D Ancak Yasuno olmasa hikâye olmazdı orası gerçek. Zira hikâyeyi döndüren, olayların işin içinden çıkılmaz bir şekle dönüşmesini sağlayan Yasuno'dur.


Hikâye diyorum, olaylar diyorum, ama göründüğü gibi yaşamdan kesitlerden oluşan bir tür. Yani belli bir olay yok, bir sürü küçük anlardan oluşma bir komedi döngüsü mevcut.


Bu arada her ne kadar bu iki ana karakterin etrafında durulsa bile diğer iki karakter daha vardır, onlar da arasıra seriye renk katıp sizi ayrıca güldürecekler =) Peki niye daha önceden izlemiş olduğum seriyi tanıtıyorum?! Ovasını daha yeni izledim ondan =P Yoksa yeni izlemiş olduğum serileri tanıtmayı daha yerinde buluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder