21 Şubat 2015 Cumartesi

Seikoku no Dragonar


Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 12
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: Dragonar Academy
Tür: Ecchi, Fantezi, Aksiyon, Komedi, Romantik, Okul
Yönetmen: Tada Shunsuke
Firma/Stüdyo: C-Station

Ejderhalar ile insanlar küçüklüklerinden itibaren astral bağla bağlanarak bir ekip oluştururlar. Ansalivan Dragon Akademisi ise bu ejderha binicilerini yetiştirmekle sorumludur. Ash bu okulda eğitim gören diğer çocuklardan farklıdır. Zira onun diğer çocuklar gibi bir ejderhası olmadığı gibi ilginç bir şekilde istediği herhangi bir ejderhaya ise binebilmektedir. Ash bu sebeple okulda sorunlu çocuk diye anılırken bir gün ejderhası uyanır. Ancak ejderhası diğer ejderhalardan farklı olarak insan olarak doğar. Ash hayatındaki garip olaylara bu kızı da ekleyerek okuluna devam eder.

 

Konuyu sevdim. Çizimleri sevdim! Karakterler kötü. Sadece ana karakterimiz olan delikanlıyı sevdim. Çocuk diğer kızlara nazaran sıradan bir çocuk gibi hayatına devam ederken. Bizim sapıtık kızlar -ki maalesef türünden ötürü- bu çocuğun etrafında pervane oluyor ve bir sürü sapıkça şeyler yapıyorlar.





Seriyi izlerken "çok güzel ilerliyor" diyorum... Sonra bir bakıyorum en olmadık yerlerde sapık sapık sahneler beliriyor... Hani insanı bir şeyden soğutmak bu kadar kolaymış demek geliyor içimden. Yine de sonuna kadar izledim mi? İzledim. Ancak sonundan da zira bir şey beklemeyin. Böyle serilerde genelde bir son olmaz. Ve olmuyor... Hele çoğu şey havada kalmış durumda. Karakterlerin geçmişleri gün yüzüne çıkmadığı gibi diğer karakterlere ise pek değinilmemiş.





Varsa yoksa araya bol açık sahneler ekleyerek güzelim konuyu ziyan etmişler. Yani pek yazılası bir anime değil. Ancak izlenmesin de diyemiyorum içimden. Ama izlenmese hiçbir şey kaybetmeyeceğiniz bir yapım diyebiliyorum sanırım. O yüzden izleyecek bir şey bulamıyorsanız izleyin. Ya da bu tür sapık sahnelerden hoşlanıyorsanız listenize alın. Yoksa yanına yaklaşmayın. Sonra izlerken bu ne be deyip animeyi izlemekten vazgeçebilirsiniz =P Keşke böyle animelerde fanservice olayını fazla abartmasalar isterdim, ama nerede...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder