4 Ağustos 2015 Salı

Mahouka Koukou no Rettousei


Yıl: 2014
Bölüm Sayısı: 26
Bölüm Süresi: 25 Dakika
Yayın Şekli: TV
Diğer İsimleri: The Irregular at Magic High School
Tür: Aksiyon, Okul, Büyü, Komedi, Drama, Bilim Kurgu, Romantik
Yönetmen: Ono Manabu
Orijinal Hikâye: Satou Tsutomu
Firma/Stüdyo: Madhouse

Büyünün artık sadece masallardan ibaret olmadığı bir dünyada iki kardeş olan Tatsuya ve Miyuki Shiba ülkelerinde bulunan dokuz liseden birincisi olan Büyü Lisesi'ne başlamışlardır. Ancak iki kardeşin sınav sonuçları yüksek olsa bile büyü seviyeleri farklı olduğundan Miyuki ileri derece olan Bloom sınıfında öğretim görürken Tatsuya ise bir alt derece olan Weed sınıfında yer alır. Her ne kadar Miyuki buna karşı çıksa bile Tatsuya bunun daha iyi olduğunu söyleyerek okul hayatlarına başlarlar. Ancak bu sınıf ayrımcılığı zamanla iki kardeşi etkilemeye de başlar.
 


Sevdiğim karakterlerden biri!


Neymiş izledikten birkaç gün sonra tanıtım yapmaya kalkışmayacakmışsın... Olmuyor yahu =( Onun üstüne kaç tane şey izleyip okuyorum. Her neyse mangası hâlen devam etmekte bir seri olduğunu baştan söyleyerek anlatmaya başlayayım azıcık. Mangayı okumadığım için bilmiyorum, ancak seri hızlı başlayıp hızlı gelişip şıp diye bitiyor. Yani buradan çıkarılacak sonuç eğer seri sizi sardıysa, aklınızda oooo neler olacak beklentisi varsa mangayı kesinlikle okumak isteyeceksinizdir. Zira beni sardı ve bir sürü açıklanmayan olaylar, olaylar ve olaylar var. Bundan dolayı ne kadar okumak istesem bile manga okumayı netten sevmediğim için es geçiyorum. Demek beni pek sarmamış?! Yok yok manga okumaya zamanım yok şu ara =P Sözde KPSS çalışacağım.... =) 

 




Her neyse ilk baştan iki kardeş arasındaki aşka azıcık bir değinmişler, yani açıkca gösterdiler ilk bölümlerde ve ondan sonra ne olduğunu da gösterdiler... Bu yüzden seriyi ayrıca sevdim diyebilirim. Çünkü bu tür sahneleri bir daha yapmadılar*-* Hoş kızımız devamlı ağabeyinin kızlarla samimi olmasını kıskandı durdu o ayrı konu, ama aşk konusunu daha sonra dile getirmedi. Ağabeyimiz üzerinden gidiyor seri. Ağabeyimiz manyak ötesi bir şey. Ama öyle böyle değil ve maalesef tam olarak geçmişini öğrenemiyorsunuz animeden. Ancak kesinlikle harika bir şey =P Yalnız hissiz olduğundan mıdır nedir bilmiyorum genel olarak tavırlarını beğenmeyebilirsiniz. Hatta kibirinden diyorlar böyle biri, ancak pek bilemedim. Kasıntı tipler olur ya öyle diyeceğim öyle biri de değil. Fazlaca iyi biri de diyebiliriz bazen. Böyle her şeyden alıntı biraz =P Zekâ yönünden müthiş ötesi zaten. 

 




Bu arada bir sürü harika yan karakterimiz var ve yanlış hatırlamıyorsam hepsi de iyi işlenmiş karakterler. Uyuz olduğum bir karakter yok diyebilirim aralarından. Yani seri bu açıdan bakılırsa da iyiydi. Sevdiğim yan karakterleri tek tek yazmayacağım. Ama izleyince eminim bana katılacaksınızdır. Yan karakterlerin ilişkileri de oldukça güzel işlenmiş hatta. Ama dediğim gibi maalesef seri kısa ve bu yüzden mangadan onların nasıl bir ilişki yumağı içinde olduğunu görebileceksiniz... Aslında merak ettiğim birkaç karakter var. Acaba sonları nasıl oluyor*-* 



Bir diğeri!

Çizimleri, kıyafet tasarımları oldukça güzel. Ayrıca küçük bir noktaya değinirsem. Böyle her animenin belli bir saç modeli filan vardır, anime boyunca öyle gider havası yok. Bir bakıyorsun kız saçını toplamış. Keşke her anime böyle bir şey yapsa... Benden bu kadar. Birkaç gün önce izledim ne yapayım =P 2014 yılının güzel animelerinden biri olarak listenizde bulunsun der ve giderim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder